Werkreis naar The Gambia - Reisverslag uit Sukuta, Gambia van Joke Bruinsma - WaarBenJij.nu Werkreis naar The Gambia - Reisverslag uit Sukuta, Gambia van Joke Bruinsma - WaarBenJij.nu

Werkreis naar The Gambia

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

23 Januari 2014 | Gambia, Sukuta

Over een week of drie ga ik naar Gambia. Daar werkt al een collega van ons. Zij helpt met het leggen van de contacten. Ik ga lesgeven aan Gambia university en waarschijnlijk ga ik ook kijken op Gambia college. Ik ben met de voorbereidingen bezig, vaccinaties, reispapieren. Maar ook door voor mijn werk hier alvast in het voren te werken.
Het zal moeilijk zijn om niet de verjaardag van mijn dochter hier te kunnen vieren, maar we zullen wel skypen en thuisgekomen maak ik het wel weer goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Sukuta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Werkreis naar The Gambia
Joke

Via mijn werk als docent aan de opleiding theologie en levensbeschouwing zal ik een paar weken naar Gambia gaan om te werken.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 836
Totaal aantal bezoekers 1497

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: